Қойшыбек орта мектебінің 2022-2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысына SWOT талдау » Қойшыбек орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Қойшыбек орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Қойшыбек орта мектебінің 2022-2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысына SWOT талдау
31
май
2023

Қойшыбек орта мектебінің 2022-2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысына SWOT талдау

Қойшыбек орта мектебінің 2022-2023 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысына  SWOT талдау

Күшті жақтары: (Strengths)

  • Өткен оқу жылы бойынша жоспарланған шаралар жоспарға сәйкес орындалды. 
  • Мектепте мемлекеттік білім стандарты мен оқу бағдарламасының орындалуына жағдай жасалған. 
  • Педагогтар 100% біліктілікті арттыру курстарынан өткен.
  • Педагогикалық шеберлік санаттары:  Зерттеуші –19,5%
  • Сарапшы – 17,0% 

Модератор – 34%

Жоғары білімді мұғалімдер - 97,6%, ғылыми дәрежеде магистр – 19,5%

  • Білім сапасы – 64%
  • Алтын белгі саны – 1
  • Семинарға қатысып өз тәжірибесімен бөліскен мұғалімдер саны – 9
  • Тарих, география пәнінің мұғалімі Секлибаева Гулим халықаралық «Жылдың үздік мұғалімі-2021» конкурсына қатысып, 1 миллион теңге грант иегері атанды. 
  • Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Рысбаков Мейрамбек республикалық «БІЛІМ-КҮШ» ұйымының ұйымдастырған үздік сабақ жоспарпы конкурсына қатысып, Дубай қаласына жолдама ұтып алды.
  • Облыстық «Ұлағатты ұстаз-ұлағатты мектеп» атты конкурсына ағылшын пәні мұғалімі М.Рысбаков   қатысып, республикалық кезеңге жолдама алды
  • Басқа да оқулар - 4
  • Спорт түрлері: су-волейболынан  Иванченко Надежда Франция мемлекетінде болған халықаралық жасөспірімдер арасындағы олимпиадада 4 орынға ие болды. Облыстық жарыста-10, республикалық – 8 жарысқа қатысып. «спорт шеберіне кандидат» дәрежесін алды.    мини футболдан - 3, күрестен - 11, бокстан -17, таэквандодан – 26 жүлделі орындарға ие болды
  • Мұғалімдер, оқушылар арасында аудандық, облыстық сайыс жүлдегерлері бар, өткен оқу жылы аудандық өребәйгеден – 6 оқушы, облыстық өребәйгеден – 2оқушы жүлделі орындарға ие болды. «Зерде» аудандық кезеңінен – 4 оқушы, облыстық кезеңінен – 2 оқушы жүлделі орындарға ие болды. 


-2022-2023 оқу жылы тәрбие жұмысы  1-11 сыныптарда жоспарға сәйкес орындалды. Әр сыныптың сынып жетекшісі жыл басында тәрбие жұмысының мақсат-міндеттерін айқындап, жоспарға сәйкес жұмыс  атқарды. 

-Мектепте мемлекеттік білім стандарты мен оқу бағдарламасының орындалуына жағдай жасалған. 

-Мектепте 12 сынып болды. Әр сыныпқа сынып жетекшілер тағайындалған.

  • Оқушылардың сыныптан тыс уақыттағы іс-әрекеті ұйымдастырылған (үйірме, «Оқуға құштар мектеп» жобасымен әртүрлі қашықтықтан ұйымдастырылған түрлі байқаулар  «Сыбдыры сұлу,Алтын күз» табиғи өнімнен жасалған бұйымдар, «Жаңа жыл», «Наурыз нақыштары»  іс-шарасы,Ш.Жиенқұлоавның туғанына 100 орай би байқауы .т.с.с. Оқушылардың демалыс кезіндегі бос уақыттарын ұйымдастыру мақсатында тұжырымдама негізінде іс шаралар жүргізілді. 

-Патриоттық тәрбие жүйесі қалыптасқан.  "Жаса, жаса Қазақстаным»" тақырыбында мәнерлеп оқу байқауы, «Жігі сұлтаны-2022» байқауы ,»Жас сарбаз» әскери ойыны, «Ұрпаққа ұран болған-Ұлы жеңіс» сынып сағаттары , «Өнер сүйген,білім сүйген ұрпақпаыз» өнер сайысы,  «Тәуелсіздік – азаттығым, бақ күнім!» тақырыбында тарихи- филmімдер көрсету 10-сыныптар арасында, 1-мамыр Қазақстан халықтарының ынтымақ пен бірлік күніне арналған бейне құттықтаулар, тыл ардагерлеріне құрмет көрсетілді.)

-Тәрбие жұмысының экологиялық бағыты бойынша сынып бөлмелерінде гүлдер өсіріледі (1-11 сыныпта айына бір рет бекітілген тақырыпқа сай сынып сағаттары өткізілді

-Мектепішілік сайт пен әлеуметтік ресми парақшалар бар. Оқушылардың, ата-аналардың мектеп сайтын қолдау белсенділігі қанағаттанарлық 

-«Оқуға құштар» мектеп жобасы бойынша жұмыстар жүргізілілді

-Мектеп бойынша құқық бұзушылық болған жоқ. Аудандық ОДН есебінде тұрған оқушы жоқ. Есепте сәтсіз отбасы, сәтсіз отбасы балалары жоқ.

-Мектеп оқушылары республикалық,аудандық, олимпиядалар, облыстық оқуларда, спорттық жарыстарда жүлделі орын иеленіп жүр. 

  • 2021-2022оқу жылы  психологтың  жұмысы ,   жылдық,айлық  жоспарға сәйкес орындалды .
  •  1-ші сынып оқушыларымен Керн-Йерасектің методикасы бойынша жұмыстар жүргізілді.  Д.Б. Эльконин әдістемесі бойынша “ Графикалық диктант”  өткізілді.

    •  Қатысқаны  21 оқушы.     Мақсаты: Балалардың мектепке даярлық деңгейін анықтау.Нәтижесінде    Сүлайман Димаш,Дәут Рамазан,Молдасан Ерсұлтан    осы  балаларға   оқу бағдарламасы қиындық туындатуда. Есте сақтау қабілеті, жауап беруі қиынға түсті. Қол маторикасы  баяу жүреді.Ата –ана тарапынан  көмек көрсетілуі  төмен. Оқуға   даярлығы   орташа  .   Бірақ та сабаққа қызығушылығы бар.  Қалған оқушылар, оқуға дайын екендігін толығымен көрсетті.Орыс   сыныбында  есте сақтау қабілеті төмен және ата-ана тарапынан көмек беру өте төмен ,соған байланысты тапсырманы орындау қиынға түсті. Сынып жетекшімен  жеке сөйлесу арқылы психологиялық кеңес берілді. Сыныпта тізім бойынша  21 оқушы, Қатысқан  21 оқушы:

  • Оқушының аты-жөні

    ұпай

    Бейімделу деңгейі

    Жағдай бағасы

    1

    Айдосқызы Бағым

    10

    жоғары

    жағымды

    2

    Аманбек Жәнібек

    10

    жоғары

    жағымды

    3

    Асқарұлы Санжар 

    10

    жоғары

    жағымды

    4

     Берікқызы Айзере

    10

    жоғары

    жағымды

    5

    Болат Нұрсұлтан

    10

    жоғары

    жағымды

    6

    Ғалымқызы Айша

    10

    жоғары

    жағымды

    7

    Дәут Рамазан 

     7

    орташа

    жағымды

    8

    Еділбай Дәулет

    10

    жоғары

    жағымды

    Ерғанат Ералы

    10

    жоғары

    жағымды

    10

     Ертасқызы Алуа

    10

    жоғары 

    жағымды

    11

     Қадырбай Нұрлыхан

    10

    жоғары

    жағымды

    12

     Кисирау Асанали

    10

    жоғары

    жағымды

    13

     Құмарбек Гүлдана

    8

     орташа

    жағымды

    14

     Қызайбек Дина

    10

    жоғары

    жағымды

    15

     Молдасан Ерсұлтан

    8

    орташа

    жағымды

    16

     Пина Нұрислам

    10

    жоғары

    жағымды

    17

     Сүлайман Дінмұхаммед

    8

    орташа

    жағымды

    18

     Тоқтарбек Бегім

    1 0

    жоғары

    жағымды

    19

     Утебай Жансұлу

    9

    жоғары

    жағымды

    20

     Ынтымақбай Аянат 

    10

    жоғары

     жағымды

    21

     Еркінбеұлы Али

    10

    жоғары

    орташа

    22

     Зиньковская Анита

    10

    жоғары

    жағымды

    23

     Исаева Дарина

    9

    жоғары

    жағымды

    24

     Қадырбаева Милана

    10

    жоғары

    жағымды

    25

    Крюков Давид

    10

    жоғары

    жағымды

    26

    Максименко Ярослав

    9

    жоғары

    жағымды

    27

    Минякова Ангелина 

    9

    жоғары

    жағымды

    28

    Смирнова Валерия

    8

    жоғары

    жағымды

    29

    Цыплакова Анна

    9

    жоғары

    жағымды





    • Қортынды:     Бейімделу деңгейі жоғары-25  оқушы –   97%
    • Бейімделу деңгейі орташа  5 оқушы .
    • Бейімделу деңгейі төмен - жоқ
    • Ұсыныс: оқушылардың бейімделуін қадағалау, ынтасын дамыту, жеке коррекциялық жұмыс жүргізу, ата-ана тарапынан көп көңіл бөліп, көмектесу керек.Сынып жетекшісі әр балаға  көңіл бөліп, мақтап, мадақтап отырсын.                                       

    • Бірінші сынып ата-аналарына  «Бірінші сынып оқушыларының бейімделуі» тақырыбы бойынша қолдау көрсету бойынша  кеңес берілді. 1-11сынып жетекшілеріне «Сенім телефоны» бойынша жеке өзімнің арнайы жазылған номерімді беріп,психологиялық кеңесті қажет ететін оқушылар жекеме шығып  хабарласып отырды. 5- сынып оқушыларының бейімделуін зерттеу мақсатында   «Баспалдақ», «Социометрия» методикасы   бойынша  жұмыс жүргізілді. Бастауыш сынып оқушыларының  зейінін диагностикалау жұмысы жүргізілді. Зерттеу нәтижесінде қатысқан 100 пайыз оқушының 10 пайызының зейіні толық шоғырланбаған. Оқушылардың  зейінін дамыту мақсатында  «Кім   бәрінен мұқият»,  «Үздіксіз ізде   атты тренингтер  жүргізілді.Бала психологиясын анықтау мақсатында әр тақырыпта тест жұмыстары жүргізіліп,нәтижесінде балалардың  диагностикалық картасы жасалынады.5б-сынып оқушыларының арасындағы каммуникативтік қарым-қатынасы өте төменгі деңгейді көрсетеді.Тренинг жүргізу арқылы оқушылардың,ұстаздар және ата-аналардың коммуникативті қарым-қатынастарын жақсарта отырып, зейінін,ойлау,есте сақтау қабілеттерін аттыру.Дөңгелек үстел ойыны арқылы оқушылар бір-бірімен ойларын бөлісіп, кері байланыс арқылы бір бірлеріне жақын болады.
    •  Бейнероликтер көрсетіле отырып,оқушыларға  профилактикалық жұмыстар жүргізіледі. Ата-ана мен педагог арасындағы ұсыныстар арқылы,психалогиялық  кеңестер айтып отырамыз.Ерекше назардағы оқушыларды күнделікті қадағалау жүйелі түрде жүреді.
  • -Ақпарат- библиография және көпшілік жұмыстар

    Көрмелер: «Рухани жаңғыру- ұлттың жаңғыруы», «Менің Қазақстаным», «Тәрбие тілден басталады», «Әлемге танылған - АБАЙ», «Атаулы күндер», « Оқуға құштар мектеп- электронды кітапхана».

    -Кітапхана – библиография білімін насихаттау

    Жеке кеңестер-43, кітапхана ішіне экскурция -6, кітапханалық сабақтар-, әңгімелесулер-6 

    -Қорды жинақтау

    Түскен басылымдар ( әдеби кітаптар)-54 сомасы-126384

    Түскен оқулықтар саны-1957 сомасы-4561732

    • Қорды ұйымдастыру және сақтау

  • Мектеп оқушыларын оқулықпен қамтамасыз ету

    Кітапхана аралық абонемент

    Оқулықтарға сұраныс беру

    Жаңа әдеби қорды жинақтау , тіркеу, реттеу

    Пайдалану мерзімі аяқталған кітаптарды қор есебінен шығару

    Есеп бөліміне ай сайын материалдық есеп беру отыру

    Кітаптарды жөндеу

    Кітап қорының ББК бойынша реттік орналасуын қадағалау

    Кітапханалық іс – қағаздарды реттеу

    Оқырмандармен жұмыс

    Педагогикалық ұжыммен жұмыс: Оқытушыларды ақпараттандыру, «Оқуға құштар мектеп» жобасына қатысуы: «Мен оқыдым , сізге де ұсынамын » эстафеталық челлендж жалғасын табуда

    Физика пәнінің мұғалімі – Қызайбек Еңлік М.Мақатаевтың «Аманат» кітабы бойынша, Ағылшын пәні мұғалімі  – Қапашева Наргиз Шерхан Мұртаза «Қызыл жебе» роман- эпопеясын, Орашбаева Гулия Толеуовна Әзілхан Нұршайықов «Махаббат қызық мол жылдар» ,Қаптауынұлы Жәнібек Мұхтар Омарханұлы Әуезовтың «Қорғансыздың күні», Қызайбек Еңлік  Мұқағали Мақатаевтың «Қара өлеңін», Калиева Гулнар Жакияновна Мұхтар Ауэзовтың «Путь Абая», Надирова Нарифа Мадиевна Чингиз Айтматов «Плаха» шығармаларын,оқырмандарға оқуға ұсынды.

    Мектеп оқушыларымен жұмыс

    Оқу үрдісіне көмек ретінде ақпараттық жұмыс

    Кітапхана белсенділерімен жұмыс

    Сыныптар бойынша оқулықтардың сақталуын тексеру

    Оқырман формулярының анализін жасау

    Көпшілік жұмыстар :

    Тақырыптық көрмелер ұйымдастыру: «Тәрбие және білім», «Туған жерге тағзым», «Ұлтымыздың ұлылары», «Тілім менің – тірлігімнің айғағы», «Ана тілі – дүниетаным негізі», «Тіл мәдениет айнасы», «Қазақстан болашағы – халықтың бірлігінде», «Қазақстан - 2050», «Кітап – рухани қазына», «Тарихқа тағзым». 

    Атаулы күндер: «Қазақстан Республикасының 30 жылдығына көрме» , Ғабдолда Слановтың туғанына -110 жыл, Куаныш Шонбай «Екінші болма» дебат, «Бір ел- бір кітап акциясын жалғастыру», «Қарттарын қадірлеген ер ардақты», «Сайын Мұратбеков 85 жыл», «Ертегі әлемінде» көрініс, «Абай – дана, Абай- дара қазақта» қойылым, «Туған жерге тағзым»жобасында Абай, Баласағұн, Шәкәрімдердің ұлттық тәрбие туралы ойлары,кітапханалық сабақ, «Ұлттық теңге- Тәуелсіздігіміздің символі», «Ыбырай Алтынсаринның -180 жылдығына орай мәнерлеп оқу», «Артық емес білгенің» анықтамалық кітаптарға шолу , «Тұңғыш президен күніне орай көрме, «Жасөспірім , жаман әдеттен аулақ бол!», 16-желтоқсан Тәуелсіздік күніне орай «Тәуелсіздік елім- Тұғырың сенің биікте» көрме,демалыс күндері кітап оқуды ұйымдастыру. Сонымен қатар 1 сыныптардың ата- аналарымен бірге «Анам мен әкем бізге кітап оқиды» тақырыбы бойынша шағын ертегілер мен әңгімелер оқылды. Қазақ сыныбының ата-аналары толығымен қатысты.Мұқағали Мақатаевтың туған күніне орай көрме ұйымдастырылып ақын өлеңдерін мәнерлеп оқыды. 8 б сынып оқушылары  Н.В. Гоголдың «Ревизор» шығармасына, 11 сынып оқушылары «Бақытсыз Жамал» романына, Мұқағали Мақатаев өлеңдеріне, Ілияс Есенберлиннің «Каһар» романынабуктрейлер ұйымдастырылды. 8-9 сынып оқушыларымен Міржақып Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» романына оқырмандар конференциясы өтілді.Халықаралық балалар кітабы күніне орай 4сынып және мектепалды даярлық тобы оқушыларымен  кітап туралы нақыл сөздер, өлеңдер, мақал- мәтелдер оқылды.Төлеген Айбергеновтың 85 жылдығына орай ақын өлеңдері жатқа оқылды.Бастауыш сыныптар арасында «Отбасымызбен бірге оқимыз» челленжі өтті. Атаулы күндерге орай көрмелер ұйымдастырылды.Би өнерінің негізін қалаған Шара Жиенқұлованың 110 жылдығына орай би сайысы өткізіліп, кітап көрмесі таныстырылды. Оқуға құштар мектеп жобасы аясында үзілісте 20 минут кітап оқу да ұйымдастырылды.Мамыр мерекелеріне орай «Татулық  достық мекені», « Ер жігіт ел қорғаны», «Ұлы Отан соғысындағы Қазақстандық ұшқыштар» тақырыбында кітапханада көрме ұйымдастырылды.  4маусым «Мемлекеттік рәміздер» күніне орай көрме ұйымдастырып , оқушылар өлең оқыды.

    -Сынып жетекшілердің қоғамдық және оқу үрдісінде  шамадан тыс жүктемемен қамтылуы.
    -Мектептің материалды-техникалық базасының жеткіліксіздігі, кабинет санының шектеулі болуы
    -Сынып оқушыларының сынып ішіндегі іс –шаралардың ұйымдастырылмауы және мектепішілік   шараларға белсенді түрде толықтай қатыспауы.
    - Жас ұлан ұйымы мүшелерінің өзіндік көзқарасы өз бетімен жұмыс жасау дағдысының өз  деңгейінде қалыптаспағандығы.
    -Мектеп парламентінің жұмысының дұрыс ұйымдастырылмауы  
    -Озық сынып жетекшілерінің жұмыс тәжірибесі  таратылуы өте төмен
    -Аудандық сынып жетекшілер байқауында нәтижелі орын жоқ. Сынып жетекшілерде авторлық бағадарламамен жұмыс жүргізілмеген. 

    Әлсіз жақтары: (Weaknesses)

    • Жекелеген сыныптардағы білім сапасының төмендігі . 5б сыныбы сапасы
    • Ата-аналар, қамқорлық кеңес жұмыстарының дұрыс ұйымдастырылмауы
    • Интернет желісінің әлсіздігі
    • Жас мамандарға ұйымдастырылған курстардың онлайн болуына   байланысты, мамандардың оқыту технологияларын меңгеруде қиыншылыққа тап болуы \қашықтықтан оқыту бойынша\
    • Мектептің бейімделген ғимаратта орналасуы
    • Мектепте спорт залдың, акт залдың жоқтығы
    • Кезекші сыныптардың ашылуына байланысты мұғалімдер бөлмесінің болмауы,  мектепте жұмыс істеуіне дұрыс жұмыс орнының ұйымдастырылмауы
    • PIZA, TIMS, PIRLS халқаралық зерттеулерге байланысты курстан өткен мұғалімдердін санының аздығы  
    • Сынып жетекшілердің қоғамдық және оқу үрдісінде  шамадан тыс жүктемемен қамтылуы.
    • Мектептің материалды-техникалық базасының жеткіліксіздігі, кабинет санының шектеулі болуы
    • Сынып оқушыларының сынып ішіндегі іс –шаралардың ұйымдастырылмауы және мектепішілік  шараларға белсенді түрде толықтай қатыспауы.
    •  Жас ұлан ұйымы мүшелерінің өзіндік көзқарасы өз бетімен жұмыс жасау дағдысының өз   деңгейінде қалыптаспағандығы.
    • Мектеп парламентінің жұмысының дұрыс ұйымдастырылмауы  
    • Озық сынып жетекшілерінің жұмыс тәжірибесі   таратылуы өте төмен
    • Аудандық сынып жетекшілер байқауында нәтижелі орын жоқ. Сынып жетекшілерде авторлық бағадарламамен жұмыс жүргізілмеген. 


    • Оқушылардың 100 % толық жиналмауы
  • -Ата-аналармен жұмыстың жиі болмауы

    - Дөңгелек үстел ойыны кезінде және тренинг кезінде оқушылардың ойын толық жеткізе алмауы

    -Бала ойын сергітетін іс-шаралардың   аз болуы

    • Бейнеролик көрсету барысындағы техникалық ақаулар
  •  - Кітапхананың материалды-техникалық базасының жеткіліксіздігі ( жылу жүйесі, сөрелер, бөлме жиһаздардың жоқтығы)

    -Қазақ және орыс  тілдерінде мектеп бағдарламасына сай жаңа әдеби кітаптардың тапшылығы

    -Бастауыш сынып оқырмандарына ертегі кітаптармен қамтамасыз етілмеуі

    -Орта , жоғарғы буын оқушыларына қазақ, орысша қызықты әдеби кітаптардың жоқтығы


    Мүмкіндіктері: (Opportunities)

    • Қашықтық интернет олимпиадаларға қатысу
    • Инновациялық технологиялар, жаңа әдіс-тәсілдердің оқыту үрдесіне енуі
    • Оқу сайттарында білім алу
    • Онлайн курстарға қатысу, біліктіліктерін арттыру
    • Серіктес мектептермен өзара тәжірибе алмасу
    • Виртуалды зертханалар құру
    • Сынып жетекшілердің біліктіліктерін үнемі арттырып отыру. 
    • Қоғамдық мекемелермен кеңейтілген байланыс орнату
    • Сыныптан тыс шараларды өткізу барысында түрлі педагогикалық әдістер мен тәсілдерді енгізу.
    • Жас ұлан, жас қыран  ұйымының жұмысын жандандыру. 
    • Салауатты өмір салтын қалыптастыру.
    • Мектеп парламентінің жұмысының дұрыс ұйымдастыру
    • Отбасы және мектеп ынтымақтастығын нығайту. 

  • -Сынып жетекшілердің біліктіліктерін үнемі арттырып отыру. 

    -Қоғамдық мекемелермен кеңейтілген байланыс орнату

    -Жас ұлан, жас қыран   ұйымының жұмысын жандандыру. 

    • Оқушылар- мұғалімдер-ата-аналар қарым –қатынасын нығайту. Оқушылардың сабаққа белсенділіктерін көтеру мақсатында әр түрлі тақырыпта тренингтер, дөңгелек стол өткізу.Мектепішілік іс-шараларға   белсенді қатысуға , келеңсіз жағдайлардан  аулақ болуға   арналған видеоролик  ,тренинг  жүргізіліп отырады. Үнемі оқушыларға  ,ұстаздарға, ата-аналарға психалогиялық жадынама және кеңес беріліп отырады.
  • -«Оқуға құштар мектеп » жобасы бойынша жұмысты жалғастыру. 

    • Көпшілік  шараларды ұйымдастыру барысында түрлі жаңартылған әдістер мен тәсілдерді пайдалану.
    • Ата- ана және мектеп ынтымақтастығын нығайту. 
  • Қауіптері: (Threats)

    • Кәсіби бағыттағы бәсекелестіктіктің аздығы
    • Қажетті ақпараттардың аздығы
    • Уақытты тиімді пайдана алмау
    • Квал.тестен мұғалімдердің басым көпшілігі педагогика психология бойынша 1-2 балл жетпей, өте алмай қалуы
    • Интернет желісі бойынша форсмажорлы жағдайлар (ауа райы, МГб, сеть ұстамауы) орын алады
    • Ата-аналарға тән  этикеттің сақталмауы . 
    • Ата-аналардың жұмыс басты болуы. Кейбір ата-аналардың бала тәрбиесіне немқұрайлы қарауы, отбасы тәрбиесінің жеткіліксіздігі.  
    • Кейбір сынып жетекшілердің педагогикалық этикетті сақтамауы.
  • -Ата-аналарға тән   этикеттің сақталмауы, тәрбие деңгейінің төмендігі. 

    -Ата-аналардың жұмысбасты болуы. Кейбір ата-аналардың бала тәрбиесіне немқұрайлы қарауы, отбасы тәрбиесінің жеткіліксіздігі.  

    -Кейбір сынып жетекшілердің педагогикалық этикетті сақтамауы.

    -Барлық оқушылардың   бос уақытын тиімді пайдаланбауы, үйірмелердің жоқтығы  

    -Оқушылардың шектен тыс әлеуметтік желіні пайдалануы, сынып жетекшілері мен мектеп психологімен бірлесе  мониторингі уақытылы  жүргізілмеуі және ата-ана тарапынан бақылаудың жоқтығы.

    -Сынып жетекшілер тарапынан оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға толыққанды жұмыс түрлерінің жүргізілмеуі.

    -Ата-аналардың мектеп оқулығына салғырттықпен қарауы.   

    -аз қамтылған отбасында тәрбиеленетін оқушылардың оқулыққа  нашар қарауы.  

    -Сынып жетекшілер тарапынан оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға толыққанды жұмыс түрлерінің жүргізілмеуі.

    Ұсыныстар:

    Мектепте мемлекеттік білім стандарты мен оқу бағдарламасының орындалуына, тәрбие жұмысының жүргізілуіне  жағдай жасау. 

    5б сыныбыны білім сапасының төмендігі  

    • Мектепте мемлекеттік білім стандарты мен оқу бағдарламасының орындалуына, тәрбие жұмысының жүргізілуіне  жағдай жасау. 
    • Мектеп парламентінің  нәтижелі түрде жүруін қалыптасуына ықпал ету. 

    • Мектеп қызметі барысында барлық талаптарды орындау.
    • Тәрбие жұмысының барлық бағыттары  оқушыларға білім беру арқылы адами асыл қасиеттерді жеке тұлға бойына қалыптастыруға бағыттау.  
    • Сынып жетекшілерге шығармашылық жұмыс жасауға бағыттау. 
    • Сынып жетекшілер тарапынан оқушыларды тек оқыту ғана емес жан-жақты тәрбиеленуіне, дамуына әсер ететін іс-шараларды сынып ішінде ұйымдастыру

    • «Оқуға құштар мектеп»жобасын жалғастыру.
    • Кітапхана қорын толықтыру мақсатында акцияларды ұйымдастыру. 

    • Мектеп қызметі барысында барлық талаптарды орындау.  
    • Сынып жетекшілерді шығармашылық жұмыс жасауға бағыттау.