Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалауға арналған өлшем шарттар
Білім беру ұйымдарын |
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалауына арналған өлшемшарттар
«Қойшыбек орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
р/с № | Бағалау өлшемшарттары | Өлшеуіштер | Балдары |
1 | Тиісті бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты бар педагогтердің үлесі Барлық мұғалім саны-41 Жоғары білімді педагогтар саны-40 | ||
97,6% | 3 | ||
2 | Біліктілік санатының деңгейін бес жылда бір реттен сиретпей арттырған/растаған педагогтердің (оның ішінде басшылардың үш жылда бір реттен сиретпей) үлесі 2022-2023 оқу жылында біліктілік санатын арттыруға өтініш берген педагогтер-12 тестен өткендер-7 Біліктілік санаты бар педагогтар-34 | ||
Тестен өткендер - 58,3% Біліктілік санаты бар педагогтар - 83% | 3 | ||
3 | Үш жылда бір реттен сиретпей (оның ішінде басшы, басшы орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі Үш жылда біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі - 40 | ||
97,6% | 4 | ||
4 | Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің бастауыш білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі Бастауыш сынып педагогтер саны-8 Педагог-зерттеуші-3 Педагог-сарапшы-2 | Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: | 5 |
5 | Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 30721 тіркелген) сәйкес негізгі жұмыс орны лицензиат болып табылатын жоғары және бірінші санатты педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің, педагог-шеберлердің негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіндегі педагогтердің жалпы санынан үлесі Жаратылыстану –математикалық бағыттағы педагогтер саны-17 Педагог-зерттеуші-5 Педагог-сарапшы-2 Қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтер саны-16 Педагог-зерттеуші-3 Педагог-сарапшы-2 | ||
Толық жинақталған білім беру ұйымдары үшін: жаратылыстану-математикалық бағыттағы педагогтердің үлесі - 41,2% қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы педагогтердің үлесі-31,3% | 3 | ||
6 | Білім беру ұйымдарының Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 тіркелген) сәйкес жабдықтармен және жиһазбен жарақтандырылуы | ||
80 - 94 % | 3 | ||
7 | Ғимараттарда (оқу корпустарында) ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдар үшін Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 тіркелген) сәйкес жағдай жасалуы (пандус, есіктер мен баспалдақтарды контрастты бояумен бояу) | ||
95 - 99 % | 4 | ||
8 | Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 19 қаңтардағы № 44 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13070 тіркелген), 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрықтарына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 тіркелген) сәйкес бастауыш, негізгі орта және жалпы білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендермен, оқу және көркем әдебиеттермен қамтамасыз етілуі | ||
95 - 99 % | 4 | ||
9 | Білім беру ұйымдары топтарының (сыныптарының) толықтырылуының сәйкестігі (топтар/сыныптар бөлінісінде) | ||
80 - 94 % | 3 | ||